.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران باید مجوز بگیرند
ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.

ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری مازندران در نوروز 86، باید با نام‌نویسی و درج اطلاعات خود در 120 مرکز رزرواسیون مجوز فعالیت گرفته و تحت نظارت کامل به فعالیت بپردازند.

به گزارش شمال نیوز ، رحمت‌ عباس‌نژاد رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری مازندران و مسئول کمیته اسکان، آمار و نظرسنجی ستاد تسهیلات استان، در جلسه‌ای، با اعلام این خبر گفت: ویلاهای خصوصی و خانه‌های استیجاری از ظرفیت‌های استان مازندران برای اسکان مسافران بوده و به‌عنوان منبع درآمد قشر خاصی به‌شمار می‌آید که با برنامه‌ریزی و ساماندهی این بخش، می‌توان مشکل اسکان گردشگران را به‌ویژه در ایام ویژ‌ه‌ای چون تعطیلات نوروزی و تابستان برطرف کرد.

وی افزود: همه کسانی که مایلند ویلاها یا خانه‌های خود را در اختیار مسافران قرار دهند، در 120 مرکز رزرواسیون فعال در شهرهای ساحلی بابلسر تا رامسر نام‌نویسی کرده و مجوز دریافت کنند.

مسئول کمیته اسکان، آمار و نظرسنجی ادامه داد: ساماندهی این بخش از ظرفیت‌های استان سبب می‌شود، ضمن نظارت بر امنیت و سلامت گردشگران، شئونات اسلامی نیز رعایت شود. در این راستا لازم است آمار گردشگرانی که از این واحدها استفاده می‌کنند در طرح نظرسنجی از گردشگران ورودی درج شود.

عباس‌نژاد خاطرنشان کرد: در کمیته اسکان، آمار و نظرسنجی نوروز 86، دستگاه‌هایی چون: مدیریت و برنامه‌ریزی، دادگستری، آموزش و پرورش، اوقاف و امور خیریه، جمعیت هلال‌احمر، منابع طبیعی، دفتر امور شهری و روستایی و نیروی انتظامی عضویت داشته و وظیفه برنامه‌ریزی اسکان مسافران را برعهده دارند.

وی گفت: سازمان آموزش و پرورش، در 26 شهر استان مازندران، 279 مدرسه را برای اسکان فرهنگیان آماده کرده که 132 اتاق آن به‌صورت ویژه، 720 اتاق تمام تجهیز و 1061 کلاس به‌صورت نیمه مجهز آماده بهره‌برداری است و در مجموع 3891 کلاس درس با ظرفیت پذیرش 20 هزار نفر در شب، میزبان گردشگران خواهد بود.

رئیس کمیته اسکان، آمار و نظرسنجی ادامه داد: اداره کل منابع طبیعی به‌عنوان عضو کمیته اسکان، آمار و نظرسنجی، پارک‌های جنگلی نور، سی‌سنگان و زارع را برای اسکان مسافران و تأمین امکانات لازم، نظیر سرویس بهداشتی، آب، برق، فضای بازی‌بچه‌ها و کمپینگ‌ را بر عهده خواهند داشت.
عباس‌نژاد یادآور شد: اداره کل اوقاف و امور خیریه نیز در 29 مکان مذهبی 767 زائرسرا با امکانات اولیه در اختیار مسافران قرار می‌دهد که ظرفیت 5 هزار مسافر در شب را داراست. کشیک‌های شبانه‌روزی نیز در این اداره کل آماده پاسخگویی به مراجعان هستند.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.154 seconds.